REGULAMIN

ŚWIADCZENIA USŁUG

[wersja z dnia 12.08.2022]

1. WSTĘP

1.1. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do usług świadczonych przez Problemlos sp.

z o.o. (dalej: „Problemlos”) i określa prawa oraz obowiązki Klientów.

2. DEFINICJE

2.1. Ścianka wspinaczkowa lub Obiekt – Problem bouldering, której właścicielem jest

Problemlos;

2.2. Cennik - wykaz cen z tytułu świadczenia Usług określany przez Problemlos;

2.3. eFitness – aplikacja mobilna pozwalająca na zakup Karnetów oraz rezerwację zajęć;

2.4. Grafik – rozkład zajęć organizowanych przez Problemlos;

2.5. Karnet - porozumienie zawierane pomiędzy Problemlos a Klientem, którego

przedmiotem jest korzystanie przez Klienta z Usług w określonym okresie;

2.6. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej

niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

2.7. Klient –osoba fizyczna, posiadająca ważny Karnet;

2.8. Problemlos - Problemlos sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (kod pocztowy 80-1266)

przy ul. Stanisława Lema 17/122, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego

Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku,

VII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000932281, posiadająca

następujący numer NIP: 5833439946; adres e-mail: info@problembouldering.pl;

2.9. Usługi - wszelkie usługi świadczone na rzecz Klienta przez Problemlos polegające

na udostępnianiu obiektu do treningu sportowego, organizacji i prowadzeniu zajęć na

Ściance wspinaczkowej zgodnie z Grafikiem oraz na organizacji wydarzeń i imprez

sportowych.

3. POSTANOWIENIA OGÓLNE

3.1. Problemlos świadczy Usługi na podstawie tego Regulaminu. Klient jest zobowiązany

zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu przed zakupem Karnetu i

skorzystaniem z Usługi.

3.2. Niniejszy Regulamin określa:

3.2.1. warunki świadczenia Usług;

3.2.2. rodzaje i zakres Usług;

3.2.3. warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług;

3.2.4. tryb postępowania reklamacyjnego;

3.2.5. prawa i obowiązki Klientów.

Regulamin świadczenia usług z dnia 12:08

3.3. Aktualny Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie przez Problemlos:

3.3.1. na stronie internetowej https://www.problembouldering.pl/ ;

3.3.2. w aplikacji eFitness

w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu

przez Klienta w każdym czasie.

3.4. Archiwalne wersje Regulaminów są dostępne w recepcji obiektu, udostępniane na

prośbę zainteresowanego.

3.5. Użytkownik może skontaktować się z Problemlos za pośrednictwem adresu e-mail:

info@problembouldering.pl

3.6. Zakazane jest korzystanie z Usług Problemlos w sposób sprzeczny z

postanowieniami niniejszego Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa,

dobrymi obyczajami oraz zasadami współżycia społecznego, a także dostarczanie

przez Klienta jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.

4. USŁUGI

4.1. Usługi świadczone przez Problemlos polegają na udostępnianiu obiektu do treningu

sportowego, organizacji i prowadzeniu zajęć na Ściance wspinaczkowej zgodnie z

Grafikiem oraz na organizacji wydarzeń i imprez sportowych.

4.2. Problemlos organizuje następujące zajęcia:

4.2.1. zajęcia START – jednorazowe zajęcia wprowadzające;

4.2.2. sekcje wspinaczkowe – zajęcia obejmujące 2 treningi w tygodniu.

4.3. Grafik jest dostępny na https://www.problembouldering.pl/.

5. ZASADY KORZYSTANIA ZE ŚCIANEK WSPINACZKOWYCH

5.1. W zajęciach mogą brać udział pełnoletnie osoby zdrowe, bez przeciwwskazań

lekarskich, a także osoby niepełnoletnie, które:

5.1.1. nie ukończyły 14 roku życia – o ile pozostają na terenie Obiektu pod stałą opieką

osoby pełnoletniej;

5.1.2. ukończyły 14 rok życia, ale nie ukończyły 18 roku życia – wyłącznie za zgodą

opiekunów prawnych wyrażoną na piśmie.

5.2. Osoby, które korzystają ze Ścianki wspinaczkowej po raz pierwszy zobowiązane są

do zgłoszenia tego faktu w recepcji Obiektu w celu przeprowadzenia przeszkolenia z

zasad korzystania z Obiektu oraz zasad bezpieczeństwa.

5.3. Zabroniony jest wstęp i przebywanie na terenie Obiektu oraz uczestnictwo w

zajęciach w stanie po spożyciu alkoholu lub w stanie nietrzeźwości, lub zażyciu

środków odurzających, jak również wnoszenia alkoholu lub innych środków

odurzających na teren Obiektu. W przypadku podejrzenia, że dana osoba jest w

stanie wskazującym na spożycie alkoholu albo środków odurzających Problemlos ma

Regulamin świadczenia usług z dnia 12:08

prawo żądać opuszczenia Obiektu przez taką osobę lub usunąć taką osobę z

Obiektu.

6. KARNETY

6.1. Wejście na teren Obiektu i uczestnictwo w zajęciach możliwe jest wyłącznie na

podstawie ważnego Karnetu.

6.2. Zakup karnetu jest możliwy za pośrednictwem aplikacji eFitness oraz w recepcji.

6.3. Zakup Karnetu za pośrednictwem aplikacji eFitness:

6.3.1. Aplikacja eFitness dedykowana jest dla urządzeń z systemem operacyjnym iOS oraz

Android.

6.3.2. Aplikację eFitness można pobrać korzystając ze sklepu aplikacji mobilnych AppStore

lub Google Play. 

6.3.3. W celu korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach aplikacji

eFitness, po stronie Klienta spełnione muszą zostać następujące minimalne

wymagania techniczne:

(a) urządzenie końcowe z dostępem do Internetu, umożliwiające instalację aplikacji oraz

prawidłowe wyświetlenie jej interfejsu,

(b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

6.3.4. Klient jest odpowiedzialny za uzyskanie dostępu do sieci, niezbędnego do

korzystania z aplikacji eFitness. Klient jest również odpowiedzialny za dostęp do

kompatybilnych urządzeń i systemów operacyjnych niezbędnych do korzystania z

aplikacji eFitness, w tym za wszelkie aktualizacje oprogramowania lub sprzętu.

6.3.5. Korzystanie z aplikacji eFitness wiąże się z ryzykami i zagrożeniami związanymi z

siecią Internet, takimi jak możliwość złamania zabezpieczeń urządzenia końcowego

Klienta w celu nielegalnego pozyskania danych osobowych lub innych danych i

informacji, instalowania złośliwego oprogramowania, pozyskanie przez

nieuprawnioną osobę danych związanych z korzystaniem przez Klienta z Usługi.

Problemlos zaleca Klientom zachowanie ostrożności i stosowanie odpowiednich

środków ochrony (np. programy chroniące przed złośliwym oprogramowaniem,

firewall, bieżąca aktualizacja oprogramowania do najnowszej wersji).

6.3.6. Aplikacja udostępnia informacje o Grafiku i Cenniku przed zakupem Karnetu przez

Klienta.

6.4. Zawieszenie Karnetu

6.4.1. Karnet może zostać zawieszony na wniosek Klienta, zgłoszony w recepcji Obiektu lub

poprzez e-mail info@problembouldering.pl, przy czym:

(a) Karnet roczny może zostać zawieszony 3-krotnie na okres od 1 tygodnia do 6

tygodni;

(b) pozostałe Karnety mogą zostać zawieszone 1-krotnie na okres od 1 tygodnia do 4

tygodni.

Regulamin świadczenia usług z dnia 12:08

6.5. Anulowanie Karnetu

6.5.1. Problemlos zastrzega sobie prawo do anulowania Karnetu Klienta w przypadku

rażącego naruszenia zasad korzystania z Obiektu lub zasad bezpieczeństwa, w tym

w szczególności ust. 5.3 niniejszego Regulaminu.

6.5.2. W przypadku anulowania Karnetu, Klientowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ceny

Karnetu lub jego niewykorzystanej części.

7. OPŁATY I PŁATNOŚCI

7.1. Opłaty za karnety pobierane są zgodnie z Cennikiem obowiązującym na dzień

zakupu karnetu. W przypadku zmiany Cennika, nowy Cennik ma zastosowanie do

Karnetów zakupionych po zmianie Cennika.

7.2. Płatność za karnet może nastąpić:

7.2.1. w formie gotówkowej lub bezgotówkowej – w przypadku zakupu Karnetu w recepcji

Obiektu;

7.2.2. za pośrednictwem systemu płatniczego PayU lub kartą płatniczą – w przypadku

zakupu Karnetu za pośrednictwem aplikacji eFitness.

7.3. W przypadku niektórych systemów płatniczych, może dojść do naliczenia

dodatkowych opłat transakcyjnych.

8. ROZWIĄZANIE UMOWY I ZWROTY KARNETÓW

8.1. Karnety wydawane są na czas określony. Nie ma możliwości zwrotu karnetu w

okresie jego ważności.

8.2. W przypadku Karnetów na sekcje wspinaczkowe, Klient ma prawo wypowiedzenia

Karnetu z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na

koniec miesiąca.

9. DOSTĘPNOŚĆ OBIEKTU

9.1. Obiekt jest dostępny dla Klientów zgodnie z Grafikiem.

9.2. Problemlos zastrzega sobie prawo do zawieszenia pracy Obiektu na okres do 3 dni z

uwagi na konieczność przeprowadzenia prac porządkowych lub konserwacji Obiektu,

jak również z uwagi na organizację zawodów i wydarzeń sportowych lub imprez

zamkniętych.

9.3. W przypadku zawieszenia pracy Obiektu, Karnety będą automatycznie zawieszane, a

okres ich ważności zostanie wydłużony o okres zawieszenia pracy Obiektu.

10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

10.1. Problemlos nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Klientów pozostawione w szatni

oraz wszelkie przedmioty wartościowe, wniesione na teren Obiektu. Rzeczy

pozostawione w szatni będą przechowywane wyłącznie do czasu zamknięcia

Obiektu. W przypadku nieodebrania rzeczy przez Klienta w terminie 30 dni od daty

Regulamin świadczenia usług z dnia 12:08

ich pozostawienia w szatni, rzeczy te (z wyłączeniem przedmiotów wartościowych)

będą niszczone.

10.2. Z chwilą zakupu Karnetu Klient oświadcza, że nie ma przeciwwskazań zdrowotnych

do wykonywania ćwiczeń fizycznych i uczestniczy w zajęciach na własną

odpowiedzialność. Osoby z problemami zdrowotnymi przed przystąpieniem do zajęć

powinny skonsultować się z lekarzem sportowym. W razie powzięcia uzasadnionych

wątpliwości co do zdolności Klienta do uczestnictwa w zajęciach, Problemlos może

odmówić dopuszczenia Klienta do udziału w zajęciach.

11. REKLAMACJE

11.1. Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji na Usługi świadczone za

pośrednictwem Aplikacji.

11.2. Reklamacje należy zgłaszać w recepcji Obiektu lub mailowo.

11.3. Reklamacja powinna zawierać dane personalne i kontaktowe reklamodawcy, opis

problemu oraz datę złożenia reklamacji.

11.4. Problemlos rozpatrzy reklamację w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe,

poinformuje Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w

reklamacji Problemlos wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w

terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

12. ZMIANA REGULAMINU

12.1. Problemlos zastrzega sobie prawo do zamiany niniejszego Regulaminu.

12.2. W przypadku aplikacji eFitness Problemlos poinformuje Klienta o zmianie

Regulaminu w drodze wiadomości e-mail, wskazując na treść zmienionego

Regulaminu oraz datę jego wejścia w życie.

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

13.1. Prawem właściwym dla umów o świadczenie Usług jest prawo polskie, chyba że

Klient jest konsumentem i miejsce jego zwykłego pobytu znajduje się na terenie Unii

Europejskiej, a prawo miejsca zwykłego pobytu konsumenta zapewnia wyższy

poziom ochrony - wówczas zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa

miejsca zwykłego pobytu.

13.2. Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem

unijnej aplikacji internetowej ODR, dostępnej pod

adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

13.3. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Problemlos a Klientem, który nie jest

konsumentem, zostają poddane pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego

dla siedziby Problemlos.

13.4. Powielanie bądź publikowanie niniejszego Regulaminu lub jego części bez zgody

Problemlos jest zabronione.