REGULAMIN
ŚWIADCZENIA USŁUG
[wersja z dnia 12.08.2022]
1. WSTĘP
1.1. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do usług świadczonych przez Problemlos sp.
z o.o. (dalej: „Problemlos”) i określa prawa oraz obowiązki Klientów.
2. DEFINICJE
2.1. Ścianka wspinaczkowa lub Obiekt – Problem bouldering, której właścicielem jest
Problemlos;
2.2. Cennik - wykaz cen z tytułu świadczenia Usług określany przez Problemlos;
2.3. eFitness – aplikacja mobilna pozwalająca na zakup Karnetów oraz rezerwację zajęć;
2.4. Grafik – rozkład zajęć organizowanych przez Problemlos;
2.5. Karnet - porozumienie zawierane pomiędzy Problemlos a Klientem, którego
przedmiotem jest korzystanie przez Klienta z Usług w określonym okresie;
2.6. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
2.7. Klient –osoba fizyczna, posiadająca ważny Karnet;
2.8. Problemlos - Problemlos sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (kod pocztowy 80-1266)
przy ul. Stanisława Lema 17/122, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku,
VII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000932281, posiadająca
następujący numer NIP: 5833439946; adres e-mail: info@problembouldering.pl;
2.9. Usługi - wszelkie usługi świadczone na rzecz Klienta przez Problemlos polegające
na udostępnianiu obiektu do treningu sportowego, organizacji i prowadzeniu zajęć na
Ściance wspinaczkowej zgodnie z Grafikiem oraz na organizacji wydarzeń i imprez
sportowych.
3. POSTANOWIENIA OGÓLNE
3.1. Problemlos świadczy Usługi na podstawie tego Regulaminu. Klient jest zobowiązany
zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu przed zakupem Karnetu i
skorzystaniem z Usługi.
3.2. Niniejszy Regulamin określa:
3.2.1. warunki świadczenia Usług;
3.2.2. rodzaje i zakres Usług;
3.2.3. warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług;
3.2.4. tryb postępowania reklamacyjnego;
3.2.5. prawa i obowiązki Klientów.
Regulamin świadczenia usług z dnia 12:08
3.3. Aktualny Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie przez Problemlos:
3.3.1. na stronie internetowej https://www.problembouldering.pl/ ;
3.3.2. w aplikacji eFitness
w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu
przez Klienta w każdym czasie.
3.4. Archiwalne wersje Regulaminów są dostępne w recepcji obiektu, udostępniane na
prośbę zainteresowanego.
3.5. Użytkownik może skontaktować się z Problemlos za pośrednictwem adresu e-mail:
info@problembouldering.pl
3.6. Zakazane jest korzystanie z Usług Problemlos w sposób sprzeczny z
postanowieniami niniejszego Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa,
dobrymi obyczajami oraz zasadami współżycia społecznego, a także dostarczanie
przez Klienta jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
4. USŁUGI
4.1. Usługi świadczone przez Problemlos polegają na udostępnianiu obiektu do treningu
sportowego, organizacji i prowadzeniu zajęć na Ściance wspinaczkowej zgodnie z
Grafikiem oraz na organizacji wydarzeń i imprez sportowych.
4.2. Problemlos organizuje następujące zajęcia:
4.2.1. zajęcia START – jednorazowe zajęcia wprowadzające;
4.2.2. sekcje wspinaczkowe – zajęcia obejmujące 2 treningi w tygodniu.
4.3. Grafik jest dostępny na https://www.problembouldering.pl/.
5. ZASADY KORZYSTANIA ZE ŚCIANEK WSPINACZKOWYCH
5.1. W zajęciach mogą brać udział pełnoletnie osoby zdrowe, bez przeciwwskazań
lekarskich, a także osoby niepełnoletnie, które:
5.1.1. nie ukończyły 14 roku życia – o ile pozostają na terenie Obiektu pod stałą opieką
osoby pełnoletniej;
5.1.2. ukończyły 14 rok życia, ale nie ukończyły 18 roku życia – wyłącznie za zgodą
opiekunów prawnych wyrażoną na piśmie.
5.2. Osoby, które korzystają ze Ścianki wspinaczkowej po raz pierwszy zobowiązane są
do zgłoszenia tego faktu w recepcji Obiektu w celu przeprowadzenia przeszkolenia z
zasad korzystania z Obiektu oraz zasad bezpieczeństwa.
5.3. Zabroniony jest wstęp i przebywanie na terenie Obiektu oraz uczestnictwo w
zajęciach w stanie po spożyciu alkoholu lub w stanie nietrzeźwości, lub zażyciu
środków odurzających, jak również wnoszenia alkoholu lub innych środków
odurzających na teren Obiektu. W przypadku podejrzenia, że dana osoba jest w
stanie wskazującym na spożycie alkoholu albo środków odurzających Problemlos ma
Regulamin świadczenia usług z dnia 12:08
prawo żądać opuszczenia Obiektu przez taką osobę lub usunąć taką osobę z
Obiektu.
6. KARNETY
6.1. Wejście na teren Obiektu i uczestnictwo w zajęciach możliwe jest wyłącznie na
podstawie ważnego Karnetu.
6.2. Zakup karnetu jest możliwy za pośrednictwem aplikacji eFitness oraz w recepcji.
6.3. Zakup Karnetu za pośrednictwem aplikacji eFitness:
6.3.1. Aplikacja eFitness dedykowana jest dla urządzeń z systemem operacyjnym iOS oraz
Android.
6.3.2. Aplikację eFitness można pobrać korzystając ze sklepu aplikacji mobilnych AppStore
lub Google Play.
6.3.3. W celu korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach aplikacji
eFitness, po stronie Klienta spełnione muszą zostać następujące minimalne
wymagania techniczne:
(a) urządzenie końcowe z dostępem do Internetu, umożliwiające instalację aplikacji oraz
prawidłowe wyświetlenie jej interfejsu,
(b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
6.3.4. Klient jest odpowiedzialny za uzyskanie dostępu do sieci, niezbędnego do
korzystania z aplikacji eFitness. Klient jest również odpowiedzialny za dostęp do
kompatybilnych urządzeń i systemów operacyjnych niezbędnych do korzystania z
aplikacji eFitness, w tym za wszelkie aktualizacje oprogramowania lub sprzętu.
6.3.5. Korzystanie z aplikacji eFitness wiąże się z ryzykami i zagrożeniami związanymi z
siecią Internet, takimi jak możliwość złamania zabezpieczeń urządzenia końcowego
Klienta w celu nielegalnego pozyskania danych osobowych lub innych danych i
informacji, instalowania złośliwego oprogramowania, pozyskanie przez
nieuprawnioną osobę danych związanych z korzystaniem przez Klienta z Usługi.
Problemlos zaleca Klientom zachowanie ostrożności i stosowanie odpowiednich
środków ochrony (np. programy chroniące przed złośliwym oprogramowaniem,
firewall, bieżąca aktualizacja oprogramowania do najnowszej wersji).
6.3.6. Aplikacja udostępnia informacje o Grafiku i Cenniku przed zakupem Karnetu przez
Klienta.
6.4. Zawieszenie Karnetu
6.4.1. Karnet może zostać zawieszony na wniosek Klienta, zgłoszony w recepcji Obiektu lub
poprzez e-mail info@problembouldering.pl, przy czym:
(a) Karnet roczny może zostać zawieszony 3-krotnie na okres od 1 tygodnia do 6
tygodni;
(b) pozostałe Karnety mogą zostać zawieszone 1-krotnie na okres od 1 tygodnia do 4
tygodni.
Regulamin świadczenia usług z dnia 12:08
6.5. Anulowanie Karnetu
6.5.1. Problemlos zastrzega sobie prawo do anulowania Karnetu Klienta w przypadku
rażącego naruszenia zasad korzystania z Obiektu lub zasad bezpieczeństwa, w tym
w szczególności ust. 5.3 niniejszego Regulaminu.
6.5.2. W przypadku anulowania Karnetu, Klientowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ceny
Karnetu lub jego niewykorzystanej części.
7. OPŁATY I PŁATNOŚCI
7.1. Opłaty za karnety pobierane są zgodnie z Cennikiem obowiązującym na dzień
zakupu karnetu. W przypadku zmiany Cennika, nowy Cennik ma zastosowanie do
Karnetów zakupionych po zmianie Cennika.
7.2. Płatność za karnet może nastąpić:
7.2.1. w formie gotówkowej lub bezgotówkowej – w przypadku zakupu Karnetu w recepcji
Obiektu;
7.2.2. za pośrednictwem systemu płatniczego PayU lub kartą płatniczą – w przypadku
zakupu Karnetu za pośrednictwem aplikacji eFitness.
7.3. W przypadku niektórych systemów płatniczych, może dojść do naliczenia
dodatkowych opłat transakcyjnych.
8. ROZWIĄZANIE UMOWY I ZWROTY KARNETÓW
8.1. Karnety wydawane są na czas określony. Nie ma możliwości zwrotu karnetu w
okresie jego ważności.
8.2. W przypadku Karnetów na sekcje wspinaczkowe, Klient ma prawo wypowiedzenia
Karnetu z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na
koniec miesiąca.
9. DOSTĘPNOŚĆ OBIEKTU
9.1. Obiekt jest dostępny dla Klientów zgodnie z Grafikiem.
9.2. Problemlos zastrzega sobie prawo do zawieszenia pracy Obiektu na okres do 3 dni z
uwagi na konieczność przeprowadzenia prac porządkowych lub konserwacji Obiektu,
jak również z uwagi na organizację zawodów i wydarzeń sportowych lub imprez
zamkniętych.
9.3. W przypadku zawieszenia pracy Obiektu, Karnety będą automatycznie zawieszane, a
okres ich ważności zostanie wydłużony o okres zawieszenia pracy Obiektu.
10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
10.1. Problemlos nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Klientów pozostawione w szatni
oraz wszelkie przedmioty wartościowe, wniesione na teren Obiektu. Rzeczy
pozostawione w szatni będą przechowywane wyłącznie do czasu zamknięcia
Obiektu. W przypadku nieodebrania rzeczy przez Klienta w terminie 30 dni od daty
Regulamin świadczenia usług z dnia 12:08
ich pozostawienia w szatni, rzeczy te (z wyłączeniem przedmiotów wartościowych)
będą niszczone.
10.2. Z chwilą zakupu Karnetu Klient oświadcza, że nie ma przeciwwskazań zdrowotnych
do wykonywania ćwiczeń fizycznych i uczestniczy w zajęciach na własną
odpowiedzialność. Osoby z problemami zdrowotnymi przed przystąpieniem do zajęć
powinny skonsultować się z lekarzem sportowym. W razie powzięcia uzasadnionych
wątpliwości co do zdolności Klienta do uczestnictwa w zajęciach, Problemlos może
odmówić dopuszczenia Klienta do udziału w zajęciach.
11. REKLAMACJE
11.1. Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji na Usługi świadczone za
pośrednictwem Aplikacji.
11.2. Reklamacje należy zgłaszać w recepcji Obiektu lub mailowo.
11.3. Reklamacja powinna zawierać dane personalne i kontaktowe reklamodawcy, opis
problemu oraz datę złożenia reklamacji.
11.4. Problemlos rozpatrzy reklamację w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe,
poinformuje Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w
reklamacji Problemlos wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w
terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
12. ZMIANA REGULAMINU
12.1. Problemlos zastrzega sobie prawo do zamiany niniejszego Regulaminu.
12.2. W przypadku aplikacji eFitness Problemlos poinformuje Klienta o zmianie
Regulaminu w drodze wiadomości e-mail, wskazując na treść zmienionego
Regulaminu oraz datę jego wejścia w życie.
13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
13.1. Prawem właściwym dla umów o świadczenie Usług jest prawo polskie, chyba że
Klient jest konsumentem i miejsce jego zwykłego pobytu znajduje się na terenie Unii
Europejskiej, a prawo miejsca zwykłego pobytu konsumenta zapewnia wyższy
poziom ochrony - wówczas zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa
miejsca zwykłego pobytu.
13.2. Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem
unijnej aplikacji internetowej ODR, dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
13.3. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Problemlos a Klientem, który nie jest
konsumentem, zostają poddane pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego
dla siedziby Problemlos.
13.4. Powielanie bądź publikowanie niniejszego Regulaminu lub jego części bez zgody
Problemlos jest zabronione.